JAK AKTYWOWAĆ USŁUGĘ I JAK Z NIEJ KORZYSTAĆ
Dla Twojego samochodu dostępne są usługi nawigacji online. Pamiętaj tylko, że w celu korzystania z nich bezpośrednio na ekranie samochodu musisz sparować z nim swojego smartfona, aby udostępniać z niego dane komórkowe.
Najpierw utwórz konto lub zaloguj się na nie, dodaj swój samochód i wybierz „Connectable Navigation Pack”, aby subskrybować tę usługę i dokonać zakupu.
Po wykupieniu subskrypcji musisz skonfigurować ustawienia w smartfonie i w swoim samochodzie, aby aktywować usługę.
Konfiguracja udostępniania danych za pośrednictwem smartfona:
• Wsiądź do swojego samochodu, otwórz ustawienia smartfona i włącz hotspot osobisty/router Wi-Fi.
• Aby ukończyć całą procedurę, wykonaj poniższe czynności (mogą one być różne w zależności od urządzenia): Połączenia/Sieć komórkowa > Hotspot osobisty/Router Wi-Fi > Dopuszczaj innych. Następnie znajdź swoje urządzenie na ekranie samochodu (ikona „Powiadomienia” => WiFi => odśwież za pomocą strzałki => wybierz swój smartfon) i wprowadź kod, aby sparować smartfon: teraz Twój smartfon udostępnia dane komórkowe Twojemu samochodowi. Po zakończeniu konfiguracji w samochodzie będzie można w pełni korzystać z usług nawigacji online.
• Nie martw się! Cała procedura nawiązywania połączenia jest wymagana tylko na początku! Aby codziennie korzystać z usług nawigacji, po prostu włącz Hotspot osobisty/Router Wi-Fi, gdy wsiądziesz do samochodu.
• Jeśli Twój samochód nie obsługuje udostępniania hotspotu Wi-Fi, to samo możesz zrobić, korzystając z połączenia modemowego Bluetooth w celu udostępnienia danych.
Konfiguracja samochodu:
• Upewnij się, że w ustawieniach prywatności zostało włączone udostępnianie danych i lokalizacji. Ustawienia tego typu można znaleźć za pośrednictwem ikony „Powiadomienia” (następnie klikając opcję „Tryb prywatny”) lub w ustawieniach nawigacji (poprzez „Menu”), w zależności od systemu multimedialnego samochodu.
• Kliknij w ikonę „Powiadomienia”. Naciśnij „Usługi łączności”, aby zobaczyć status subskrypcji: jeśli status nie jest „Aktywna”, naciśnij ikonę kuli ziemskiej poniżej, aby odświeżyć. Może być konieczne powtórzenie tej czynności.
• Usługi łączności powinny być oznaczone jako „Dostępne”. Jeśli tak nie jest, możesz znajdować się w strefie bez zasięgu sieci komórkowej: w takiej sytuacji należy przestawić swój samochód. Aktywacja usług może potrwać kilka dni.